Biotekno'nun geliştiricisi olduğu Bas Konuş, şirket çalışanlarının tek tuşla, bir veya birden fazla kişiyle anlık sesli konuşma yapabilmesini sağlayan bir servistir. Vodafone tarafından bir operatör servisi olarak sunulmaktadır.


Bas Konuş : Vodafone Akıllı Bas Konuş servisi, kişilere, gruplara ya da grup içindeki tek bir kişiye tek tuşla anons yapma imkanı sağlar. Ayrıca lokasyona anons ile istenilen bölgede bulunan kişilere anons yapabilir, kaçırılan anonsları tekrar dinleyebilir ve cevapsız çağrıları yönetebilirsiniz.

Mesajlaşma : Kişiler ya da gruplarla metin mesajlarınızı paylaşabilir, resim, video veya Office dosyalarını gönderebilirsiniz.

Konum Servisleri : Bulunduğunuz lokasyonu kişiler ya da gruplarla paylaşabilir, acil durumlarda yerinizi bildiren mesajı tüm kullanıcılara ulaştırabilirsiniz. Haritadan anlık takip ile ekibinizin nerede olduğunu kontrol etmeniz de Vodafone Akıllı Bas Konuş ile mümkün.

İş Emirleri : Kurum sisteminize entegre çalışan iş emirleri ile ekibinize görevler atayabilir ve iş akışına göre cevaplar alabilir, atanan iş emirleri tamamlanırken fotoğraf veya imza ile belgelendirebilirsiniz.



Bas Konuş

Kimler Kullanır ?

Mevcut Vodafone İş Ortağım müşterisiyseniz; Müşteri Hizmetleri’ne ve Özel Müşteri Danışmanınıza telefonla ulaşmak için “542” numarasını arayabilirsiniz.
  • Akıllı Bas Konus Servisinde yer alan standart indirimsiz data bedeli 4,15 TL’dir.
  • Kampanyası kapsamına dahil edilebilecek aboneler için çeşitli kriterler bulunmaktadır. Kampanya kapsamına son 8 aydır faturalı Vodafone abonesi olan ve/veya son 8 aydır kısıtlı/dondurulmuş statüsüne girmemiş olan aboneler dahil edilebilecekler.
  • Abonenin müşteri numarası altında yer alan faturalı hatlarından, abonelik yaşı 8 aydan büyük olan hattına ait son 8 aylık toplam fatura tutarının en az 200 TL olması ve bu hattın fatura ödemelerinin düzenli olarak yapılmış olması durumunda, bu aboneler taahhüt ettikleri tutarları aylık faturaları üzerinden ödeyeceklerdir.
  • Belirtilen kriterlerden herhangi birisine uymayan aboneler anlaşmalı banka kartları ile taahhüt ettikleri tutarın ilk 12 aylık ödemesini yapması durumunda kampanya kapsamında yer alabileceklerdir.
  • Vodafone Akıllı Bas Konuş Kampanyaları kapsamında ilgili tarifelerde yer alan abonelerin seçebileceği paketler ve bunlara ait paket bedelleri aşağıdaki tabloda verilmiştir. Vodafone Akıllı Bas Konuş Uygulamasının tedarikçisi olan Biotekno’nun tahsilatına aracılık edilecek olan uygulama bedeli tabloda ayrıca belirtilmiştir.
  • Vodafone, tarifelerin özellikleri ve ücretlendirmeleri ile, Kampanya’nın esaslarını ve detaylarını Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumu tarafından belirlenmiş esaslara uygun olarak değişltirme hakkını saklı tutar.
  • Vodafone Akıllı Bas Konuş Cihaz Kampanyası ile birlikte müşterilere Mobil İnternet Paketi, Akıllı Bas Konuş Uygulama Kullanım hakkı ve Vodafone Smart 4 Mini 785 (VDF0250/VDF0251) cihazı verilmektedir.
  • Kampanya aktivasyon işlemleri gerçekleştirildikten sonra, müşterinin hizmeti kullanmaya başlayabilmesi için Akıllı Bas Konuş Uygulamasını cep telefonuna indirmesi gerekmektedir. Akıllı Bas Konuş uygulama linki SMS ile kampanya aktivasyonundan maksimum 24 saat sonra müşteriye iletilecektir.
  • Kampanyadan bir GSM numarası sadece bir kere kampanyadan yararlanabilecektir.
  • Kampanya kapsamında verilen mobil internet paketi sadece Akıllı Bas Konuş uygulaması üzerinden hizmetin kullanımı içindir. Akıllı Bas Konus servisi dışında mobil internet kullanımı yapılmak istenmiyorsa müşteri tarafından servise özel baskonus APN (Access Point Name) tanımının yapılması gerekir. Bu hizmetin dışında yapılacak mobil internet kullanımları (baskonus APN’i dışında kullanılacak diğer APN’ler) ise abonenin mevcut ta kullandığı standart data tarifesi veya varsa mevcut mobil internet paketi üzerinden yapılacaktır.
  • Kampanya kapsamında verilen mobil internet paketi sadece yurt içinde geçerlidir. Yurtdışında kullandığınız veri GPRS uluslararası dolaşım tarifesi üzerinden ücretlendirilir.
  • İlgili paketlerin bedeline satın alınan içerik ücretleri dahil değildir. İçerik hizmetleri ayrıca ücretlendirilir.
  • Hattın iptal edilmesi, dondurulması, kısıtlanması, devredilmesi, ön ödemeli hatta çevrilmesi, ve/veya numara taşınabilirliği kapsamında başka bir operatöre taşınması, kampanya kapsamındaki tarifelerden farklı bir tarifeye geçirilmesi durumunda aboneye yansıtılacak cezai şart tutarı, cihazın taahhütname imza edildiği tarihte Vodafone tarafından belirlenen kampanyaya özel son kullanıcı fiyatından, kampanyaya aykırı durumun meydana geldiği tarihe kadar cihaz taksit bedeli altında yapılmış ödemelerin düşülmesi suretiyle ve ayrıca bu tutara; kampanya kapsamında kontratsız aylık mobil internet paket ücreti üzerinden ve Uygulama kullanım hakkı ücretinden Vodafone tarafından yapılan Kampanyaya özel indirimlerin de ekleneceğini kurumun cezai şartlarla ilgili kararına uygun olarak hesaplanacaktır.
  • Akıllı Bas Konuş kampanyası ile birlikte verilen mobil internet paketi sadece Akıllı Bas Konuş Uygulamasının kullanımı içindir. Abonelerin sms ve/veya ses kullanımları ve/veya seçtikleri mobil internet paketi haricinde eş zamanlı olarak kullanabilecekleri mobil internet paketleri kullanımları faturada ayrıca ücretlendirilecektir.
  • Kampanya kapsamında yer alan aboneler aksini belirtmediği sürece kampanya taahhüt süreleri bitmiş olsa dahi, aylık paket (cihaz temlik bedeli hariç) kullanımına devam edecek olup,Kampanyaya özel mobil internet paketi ve Uygulama bedeli güncel fiyatı üzerinden ücretlendirilecektir ve indirim bedelleri sona erecektir.
  • Kampanyaya giriş yapan abonenin data aboneliği ve 3G servisi otomatik olarak açılacaktır.
  • Kampanyaya özel internet paketlerinde dönem içerisinde yapılan iptal işlemleri fatura kesim tarihinde gerçekleşir, abone iptal işlemi yaptığında fatura kesim tarihine kadar hizmetten yararlanmaya devam edip servis ücretini öder.
  • Kampanyaya ait cihazlarda oluşabilecek arıza veya herhangi bir nedenle yapılacak olan geri iade işlemlerinden sorumluluk ithalatçı firma, satışın yapıldığı mağazaya aittir. Bu gibi durumlarda VF A.Ş. herhangi bir sorumluluğu bulunmamaktadır.
  • Vodafone, tarife ve kampanya özelliklerinde ve ücretlendirmesinde Bilgi Teknolojileri ve İletişim Kurumunu tarafından belirlenen usullere uygun olarak değişiklik yapma hakkının saklı tutar.
  • Yabancı uyruklu aboneler kampanyadan yararlanamazlar.
  • Abonenin seçmiş olduğu tarifenin esasları mevcuttakiyle aynıdır.
  • Faturalı aboneliklerde kullanılan ay ifadesi ile abonenin fatura dönemi kastedilmektedir.
  • Abonelerin kampanya kapsamına dahil olabilmeler için taahhütname imzalamaları, aktif abone olmaları ve kara listede olmaması gerekmektedir.
  • Kampanyaya katılım, stoklar ile sınırlıdır.
  • Akıllı Bas Konuş Uygulamasının kullanımı için; Vodafone data şebekesi üzerinden servise giriş yapılan GSM numarasına ait Simkart ile Uygulamanın kurulumunun ve kayıt işleminin gerçekleştirilmesi gerekmektedir. Uygulama kayıt işlemi bu şekilde gerçekleştirildikten sonra, Uygulama, servise giriş yapılan GSM numarasına ait Simkart ile Wifi üzerinden de kullanılabilir. Wifi bağlantısı ile Uygulama kayıt işlemi gerçekleştirilemez.
  • Akıllı Bas Konuş Uygulama Bedeli Vodafone Faturasında Tahsilatına aracılık edilen hizmetler başlığında yer alacaktır.
  • Vodafone Akıllı Bas Konuş Servisinde yer alan uygulamanın sahibi Biotekno Bütünleşik İş Operatörü Teknolojik Çözümler Limited Şirketi’dir.
  • Akıllı Bas Konus Uygulaması, Android işletim sistemi olan (versiyon 2.3.3 ve üzeri) ve Vodafone tarafından test edilen ve www.vodafone.com.tr sayfasında yayınlanan vodafone hatlı tüm cep telefonları için tasarlanmıştır. Uygulamanın calıştığı güncel cihaz bilgileri vodafone.com.tr adresinde yayınlanacaktır.
  • Servis başvurusunun ardından uygulamanın kullanımı için; Vodafone AkıllıBasKonuş Aktivasyonunun gerçekleşmesi, AkıllıBasKonuş uygulama programlarının sistemi kullanacak olan cep telefonlarına kurulması ve ilgili ayarların kurum veya kişilerce yapılmış olması gerekmektedir.
  • Konum servisleri özelliği, Biotekno Bütünleşik İş Operatörü Teknolojik Çözümler Limited Şirketi tarafından sunulan uygulama üzerinden sağlanabilmektedir.
  • Uygulamanın kullanıldığı akıllı telefonun GPS özelliği kullanılarak konum servisleri özelliği sağlanabilmektedir. GPS’i desteklemeyen telefonlarda, GPS’in çekmediği kapalı ortamlarda ve/veya telefon ayarlarında GPS’in kapalı olduğu durumda bu özellik kullanılamaz.
  • Akıllı Bas Konuş Uygulamasına ilişkin teknik destek Biotekno Çağrı Merkezi üzerinden mesai saatleri içerisinde verilecektir.

Bas Konuş Nedir?
Vodafone Akıllı Bas Konuş, tek tuşla bir veya birden fazla kişiye anlık sesli anons yapabilmenize olanak veren bir VODAFONE servisidir. Bu servis ile kurumunuz içinde hızlı ve kesintisiz haberleşme sağlayacağınız sınırsız bir iletişim aracına sahip olacaksınız.
Bas Konuşun Özellikleri Nelerdir ?

Uygulama Bazlı Akıllı Bas Konuş: Uygulama Android 2.3.3 ve üzeri işletim sistemli telefonlarla uyumludur, böylece tek bir cihaza bağlı kalma sıkıntısı yoktur.
Büyük Kurumlar İçin Web Yönetim Ekranı: Grup veya kişi yönetim işlemlerini ve yetkilendirmeleri, hızlı ve kolay bir şekilde Web yönetim ekranlarından yapılır. Böylece kurum içindeki tüm kullanıcıların yönetimi, yetkili kişiler tarafından yapılır.
Gruba Sınırsız Kişi Ekleme: Bir grup içine sınırsız kişi eklemek mümkündür.
Wi-Fi Kullanımı: İlk kayıt işlemi Vodafone internet üzerinden yapıldıktan sonra, Wi-Fi üzerinden uygulamayı kullanmak mümkündür.
Yurtdışında Kullanım İmkanı:Şebeke engeli yoktur. Yurtdışından da kişi ya da gruplara anons yapma olanağı sağlar.
Sürüm Güncelleme Bildirimleri: Sürüm güncelleme bildirimleri sayesinde, her zaman en güncel versiyon kullanılır.
Ses Kısma Düğmesi ile Bas Konuş: Ekrana dokunarak anons yapma dışında, ses kısma düğmesi ile de anons yapma imkanı sağlar.
Durum Bildirimleri: Çevrimiçi, kulaklık, meşgul ve çevrimdışı durumları ile grup üyelerine durum bilgisi verilir.
Cevapsız Çağrı Bildirimleri: Anons yapıldığı anda, anonsu yapan ve dinleyen kişilere cevapsız çağrı bildirimi yapılır. Böylece anonsu kaç kişinin dinlediği ya da kaçırılan bir anons olup olmadığı takip edilir.
Geçmiş Anons Dinleme: 24 saat içinde yapılan tüm anonslar tekrar dinelebilir.
Geçmiş Anonsların Filtrelenmesi: Geçmiş anons ekranından, tüm anonslar görüntülenebilir veya cevapsız, gelen, yapılan anonslar filtrelenerek istenilen çağrıya kolaylıkla ulaşılır.
Son Anons Yapan Kişinin Aranması: Son anons yapan kişiye tek bir tuşla anons yapılır, hızlı iletişim sağlanır.
Bluetooth Özelliği: Bluetooth özelliği olan kulaklık ve diğer cihazlar ile anons yapabilir veya gelen anonslar dinlenebilir.
Kurumsal Mesajlaşma: Kişilere veya gruplara metin mesajları ile yazılı bilgi verilebilir, resim/video gönderimi yapılabilir.
Office Dosyaları Paylaşımı: Uygulama içinden Word, Excel, Powerpoint veya PDF dosyaları paylaşılabilir.
İş Emirleri Atama: Kurum sistemi üzerinden çalışanların uygulamasına otomatik olarak düşen iş emirleri atanabilir ve bu iş emirlerine cevap alınabilir.
İmza Alma: İş emirleri özelliği ile telefondan elektronik ortamda imza alınabilir.
Tüm Anonslar Kayıt Altında:Yapılan anonsların tamamı güvenli bir şekilde kayıt altında tutulur.
Güvenli Haberleşme: Şifreli haberleşme ile anonslar dışarıdan dinlenemez ve anlaşılamaz.

Hangi Sektörler için Uygundur?

Vodafone Akıllı Bas Konuş Servisinden Vodafone Esnaf ve Küçük İşletmeler ile Vodafone Büyük Kurum aboneleri faydalanabilirler ve abonelikleri süresince sınırsız haberleşebilirler.

· Enerji Dağıtım
·
Taşımacılık
· Lojistik
· Güvenlik
· İnşaat Şirketleri
· Perakende
· Üretim Tesisleri
·
Otelcilik ve Konaklama
· Kamu Kurumları
· Eğitim Kurumları
· Sağlık
· Restoran Zincirleri
· Zincir Mağazalar

Neden Vodafone Akıllı Bas Konuş?

Vodafone Akıllı Bas Konuş Servisi, Esnaf ve Küçük İşletmeler ile Büyük kurumların ihtiyaçlarına özel çözümler sunar.

  Küçük işletme ve büyük kurumlar için farklı fonksiyon seçenekleri ile ihtiyaca yönelik kullanım sunulur.
  Büyük kurumlar için grup yönetimi, kullanıcı yetkilendirme, ekip takibi kurum yöneticisi tarafından web yönetim ekranları ile sağlanır.
  Tüm gruba iletilemeyen aramaların kaçırılması, geçmiş arama dinleme özelliği ile en aza düşürülür.
  Cevapsız arama bildirimleriyle kaçırılan anonslar takip edilir ve kullanıcılar istediği geçmiş anonsuu tekrar dinleyebilir. Arayan kişi de anonslarının kimlere ulaştığını durum bilgilendirme mesajı ile takip eder.
  Akıllı cep telefonları ve teknolojinin gelişimine paralel, bas konuş servisi ile arama geçmişi ve bu kayıtların cep telefonu üzerinde saklanmadan erişilebilmesi sağlanır.
  Tüm kullanıcılar tarafından yönetilebilir bir servistir. Vodafone Akıllı Bas Konuş Servisi ile Esnaf ve Küçük İşletmeler için, grup oluşturma, gruba dahil olma işlemlerinin uygulama üzerinden kolayca yapılması sağlanır.
  Akıllı Bas Konuş Servisi şebeke engeli yoktur, yurtdışından bile kullanılır.
  Haritadan sahada olan bütün personelin anlık konum takibi yapılır, geçmiş tarihlere yönelik konum bilgileri izlenir.
  Lokasyona anons ile o lokasyon yakınındaki tüm kullanıcılara çağrınız iletilir.
  Kurum sistemi üzerinden ekiplere iş emirleri ile görev atamaları yapılır, interaktif iletişim ile iş akışı takip edilir.

Yurtdışında Nasıl Kullanılır?
Kullanıcılar, Vodafone Akıllı Bas Konuş aboneliği devam ettiği sürece Türkiye Vodafone 2G, 3G şebekelerini, Roaming çerçevesinde tüm yurtdışı 2G, 3G, 4G şebekelerini ve tüm yurt içi, yurtdışı Wi-Fi* ağlarını kullanabilirler. *Roaming ve Wi-Fi kullanımı Vodafone Akıllı Bas Konuş kayıt işlemlerinden sonra geçerlilik kazanır.
Hangi Model Telefonlarda Çalışır ?
Vodafone Akıllı Bas Konuş Servisi, Vodafone aboneleri için geliştirilmiş olup Android 2.3.3 üzeri işletim sistemine sahip tüm telefonlarda çalışır.

Bas Konuş