CRM – Müşteri İlişkileri

crm

CRM Uygulaması ile Müşterinizi tanıyın ve tanıtımlarınızı yapın!

CRM, günümüz ekonomisinde son derece kritik olan operasyonel verimliliği artırırken, kuruluşların müşteri edinme, yönetme, hizmet sunma ve değer kazanma yöntemlerini daha iyi hale getirir.

Zor zamanlarda başarıyı garanti etmesi nedeniyle de her firmanın düşünmesi gereken bir uygulamadır.

Daha basitçe ifade edilirse, CRM her bir liranın değerli olduğu dönemde gerçek iş avantajları sunabilir.

OTS Platformu ile mağazada alışverişini ödeyen müşterinin yazarkasada beklediği sırada nümerik bilgilerinin alınması ve raporlanmasıdır.

Bu sayede müşterinin:

  • Cep Telefonu Numarası
  • Cinsiyeti
  • Doğum Günü alınabilir.

Bu sayede OTS CRM Uygulaması ile ;

  • Kampanyalarınızı, duyurularınızı sesli ya da yazılı mesajla müşterilerinizin cep telefonuna bildirebilir.
  • Doğum günlerinde müşterilerinizi tebrik ederek onları düşündüğünüzü hissettirebilir ve müşteri memnuniyetini arttırabilir.
  • Bayan ya da baylara özel kampanyalarınızda cinsiyete göre ayırım yaparak mesaj gönderebilir.
  • Müşteri cep telefonu verilerinizi güncel tutabilirsiniz.
  • Mağazalarınızdan alışveriş yapan müşteri bilgilerinizi filtreleyebilirsiniz. Hangi sıklıkla müşteri alışveriş yapıyor izleyebilirsiniz.
  • Hangi mağazalarınızda daha çok data toplandığını izleyebilirsiniz.

OTS CRM Uygulaması Nasıl Çalışır?

  • Muhasebe tarafında Biotekno CRM süreci için bir sanal ürün tanımlanır
  • Biotekno tarafında da aynı sanal ürün kodu ve arkasında çalışacak algoritma tanımlanır
  • Sanal ürün kasadan okutulunca otomatik satış başlar ve iptal olur. Süreç fişe yazılmaz
  • CRM Uygulaması barkodu okutulunca kasaya müşterinin GSM numarası girişi yapılır.

Raporlama

  • Yazar Kasa üzerinden gönderilen veriler OTS CRM tarafından toplanır.
  • OTS CRM elde edilen veriler doğrultusunda bir rapor hazırlar ve istenilen e-mail adreslerine otomatik bir excel raporu şeklinde yollar.

Ürünümüz ile ilgileniyor musunuz? Bir sorunuz mu var?